طراحی سایت اختصاصی در شیراز

سرفصل های مقاله

تفاوت cms با طراحی سایت اختصاصی

امروزه با ظهور سیستم های مدیریت محتوای (CMS) عالی مانند: وردپرس، دروپال، اوپن کارت و ... کمتر کسی به سراغ طراحی یک وبسایت فروشگاهی یا شرکتی اختصاصی میرود. هر کدام از این نوع سیستم های مدیریت محتوا نقاط قوت و ضعفی دارند که در ادامه به بررسی این سیستم ها و تفاوت های اصلی در کد نویسی اختصاصی یا استفاده از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) میرویم. موارد ذکر شده در جدول پایین هیچ دلیلی بر خوب یا بد بودن هر کدام از وب سایت های پیاده شده با سیستم های مدیریت محتوا یا کد نویسی اختصاصی نیست، صرفا در بخش های متفاوت اقدام به مقایسه این سیستم ها میکنیم.

سیستم های مدیریت محتوا

وبسایت های اختصاصی

امکان طراحی اختصاصی ظاهر سایت

امکان طراحی اختصاصی ظاهر سایت

بروز رسانی مداوم از سمت توسعه دهنده

بروزرسانی در مدت زمان پشتیبانی

دسترسی به افزونه های جانبی

دسترسی به افزونه های جانبی

تعداد برنامه نویس زیاد

تعداد برنامه نویس کم

هزینه تمام شده پایین

هزینه تمام شده بالا

امنت بسیار پایین

امنیت بسیار بالا

مدت زمان پیاده سازی کوتاه

مدت زمان پیاده سازی طولانی مدت

طراحی سایت اختصاصی مناسب چه کسانی است؟

به طور کلی کد نویسی اختصاصی یک سایت به دلیل زمان بر بودن پیاده سازی و بالا بودن تعداد افراد برنامه نویسی که برای پیاده سازی وبسایت زمان صرف میکنند، هزینه تمام شد بالایی دارد. به همین دلیل این نوع وب سایت ها بیشتر برای مجموعه یا فروشگاهی پیشنهاد میگردد که امکانات بسیار خاصی را نیاز دارند و هیچ یک از سیستم های مدیریت محتوا پاسخگوی  نیاز های آن مجموعه یا فروشگاه نیست.

در این صورت شما بهتر است از سیستم های کد نویسی شده استفاده کنید. شما میتوانید نمونه های وب سایت های کد نویسی شده اختصاصی ما را در این لینک مشاهده کنید و تفاوت های این سایت ها با سایت های وردپرسی یا اوپن کارتی بیشتر متوجه بشید.

قیمت گذاری طراحی سایت اختصاصی بر چه اساسی انجام میگردد؟

تیم طراحی سایت تونالیته با طراحی وب سایت تخصصی براساس نیاز و سلیقه کارفرما، سایتی منحصر بفرد را برای شما طراحی می‌ نماید. یکی از اصلی ترین دغدغه تمام مشتریان عزیز هزینه طراحی سایت اختصاصی و هزینه طراحی سایت وردپرسی می باشد . در صورتی که شما تمایل به طراحی سایت وردپرسی با قالب آماده داشته باشید بدیهیست که در زمان و هزینه شما بسیار صرفه جویی میشود .

در طراحی سایت اختصاصی این مورد قابل توجه هست که زمان صرف شده برای پیاده سازی سایت شما بسیار بیشتر میشود و به همین دلیل هزینه طراحی سایت اختصاصی ممکن است تا چندین برابر هزینه طراحی سایت وردپرسی باشد . این مورد را در نظر داشته باشید که هزینه طراحی برای هر کسب و کاری متفاوت است . اما تیم تونالیته به شما این تضمین را میدهد که بهترین پیشنهاد را به شما ارائه کند تا بهترین خروجی را از سایت خودتان دریافت کنید .

در نظر داشته باشید با توجه به نوع کسب و کار شما و خدماتی که نیاز دارید روی سایت به مشتری های عزیزتان ارائه کنید ما به شما پیشنهاد میکنیم که طراحی سایت اختصاصی را انجام دهید یا طراحی سایت با قالب آماده نیاز شما را رفع میکند و جلوی پرداخت هزینه بیشتر شما را میگیریم . در زمان پیاده سازی سایت توسط تیم تونالیته تمامی اصول اولیه سئو سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

هزینه طراحی سایت اختصاصی در شیراز چگونه محاسبه میشود؟

قیمت طراحی سایت با توجه به امکاناتی که برای یک پروژه پیاده سازی می‌شود نسبت به سایر پروژه‌ها متفاوت است. طراح وبسایت امکاناتی که برای یک وب سایت مورد نیاز است را به واحد فروش اعلام می‌کند و بدین شکل پس از نیازسنجی و امکان سنجی فنی یک وب سایت هزینه نهایی به کارفرما اعلام می‌گردد.

تونالیته خدمات خرید هاست و دامین حرفه ای و پرسرعت را به صورت رایگان به همراه پروژه‌های طراحی سایت ارائه می‌دهد و در صورت تمدید قرارداد پشتیبانی سایت، خدمات رایگان هاستینگ پرسرعت نیز تمدید می‌گردد.

این خدمات ویژه تونالیته باعث می‌شود هزینه تمام شده طراحی وب و نگهداری و پشتیبانی سایت برای صاحبان کسب و کار مناسب و مقرون به صرفه‌ باشد.

پشتیبانی برای وب سایت های اختصاصی​

از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد خدمات طراحی وب سایت در شرکت تونالیته می‌توان بهینه سازی سایت ، طراحی واکنش گرا و سرعت بالای بارگذاری در مقایسه با طراحی وب سایت‌ های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود.

خدمات پشتیبانی سایت تونالیته، بنا به رسالت شرکت با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور شبانه‌روزی انجام می‌شود.

پشتیبانی مهم ترین رکن هر سایتی سایتی می باشد . کار سایت شما با طراحی تمام نمیشود بلکه نیاز به توسعه و ارتقای روزانه با توجه به نیاز های کسب و کار شما همیشه وجود خواهد داشت .

چرا برای طراحی سایت اختصاصی در شیراز تونالیته را انتخاب کنیم ؟

  • جزو ۵ شرکت برتر طراحی سایت شیراز
  • طراحی وب سایت با وردپرس یا زبان برنامه نویسی PHP بنا بر نیاز مشتری
  • طراحی وب سایت ریسپانسیو – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ موبایل و تبلت
  • عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
  • برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
  • ارایه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به دانش تخصصی
  • ارائه آموزش‌های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه تهیه فیلم آموزشی
  • کدنویسی سایت با استانداردهای طراحی وب و سئو جهت افزایش رتبه سایت در گوگل
  • استفاده از ایده‌های روز برای طراحی وب سایت خلاقانه
قالب اکو مناسب طراحی سایت های شخصی و رزومه ای
banner wind 1024x507 1

طراحی واکنش گرا (رسپانسیو) طراحی سایت اختصاصی

طراحی وب سایت ریسپانسیو از ویژگیهای منحصر بفرد تیم طراحی و توسعه وب‌ تونالیته می‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های همراه و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی وبسایت تونالیته به شکل طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی و اجرا می‌شود.

در طراحی سایت واکنشگرا، نمایش وبسایت طراحی شده در همه دستگاه‌های کامپیوتری از جمله دسکتاپ٬ موبایل و تبلت متناسب با دستگاه بازدید کننده تغییر کرده و سایز و چینش صفحات وب سایت به شکل صحیح نمایش داده می شود.

در طراحی سایت ریسپانسیو نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به این شکل استاندارد و کاربر پسند، دسترسی آسان توسط دستگاه‌های مختلف همواره رعایت می‌شود. علاوه بر این مزیت دیگر آن دسترسی آسان کاربران شبکه‌های اجتماعی به سایت شما بوده که موجب موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایت‌ها می شود.

banner nolani 1024x507 1
banner farsهi 1024x507 1

مراحل خدمات طراحی سایت اختصاصی در شیراز

عموما اغلب کارفرمایان در انتخاب بسته مناسب قیمتی برای کسب‌ و کارشان تردید دارند، به‌ همین‌ جهت تیم حرفه‌ای ما در کنار شماست تا با مشاوره‌‌ رایگان انتخاب نوع پلن طراحی را برای شما راحت‌ تر کند.

تونالیته با حدود ۱۰ سال سابقه در حوزه خدمات تخصصی وب، مجری طراحی وبسایت بسیاری از برندها و سازمان ها در شیراز و کل ایران بوده .

آنچه تونالیته را از دیگر شرکت‌ های طراحی وب متمایز می‌کند، تیم طراحی و برنامه‌نویسی حرفه‌ای و خلاق و دارای تجربه است که تمامی اصول و استاندارد های لازم از جمله رابط گرافیکی کاربر پسند و تجربه کاربری مناسب را در ایجاد یک سایت کاملا بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو را رعایت می‌کند.

مشاوره اولیه
در ابتدا در طی مشاوره با کارشناسان فروش تونالیته تمام آنچه که کارفرما از سایت خود انتظار دارد طرح می‌شود. در ادامه مشاوره فنی توسط کارشناسان یا مدیر طراح وبسایت انجام می‌شود.
تنظیم قرارداد
جزییات لازم جهت انتخاب راه حل مناسب و امکان‌سنجی طراحی سایت با وردپرس WordPress یا نیاز پروژه به طراحی وب با زیان برنامه نویسی PHP، بررسی می‌گردد. پس از رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت و نحوه اجرا، به جلسه پیش قرارداد با شرکت طراحی سایت تونالیته دعوت می‌شوید
تحویل پروژه
سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار، ماهیت سایت و هر آنچه از طراحی وب داینامیک پروژه انتظار می‌رود طرح شده و مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی برای تایید نهایی کارفرما ارسال می‌گردد. پس از تایید پیوست فنی، سفارش طراحی وب‌سایت رسما توسط شرکت تونالیته وارد فاز اجرایی می‌شود و اطلاعات لازم در اختیار تیم‌ اجرایی طراحی و توسعه قرار می‌گیرد و بر اساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه پیاده‌سازی می‌شود.
خدمات پشتیبانی
طبق قرارداد منعقد شده پشتیبانی تونالیته از لحظه تحویل پروژه به شما شروع می شود و ۲۴ ساعت شبانه روز ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم .
farsea 1024x504 1
mehranteb 1024x507 1
talfercash 1024x501 1
navadaro 1024x506 1