طراحی سایت با وردپرس

سرفصل مقاله

طراحی سایت وردپرس چیست؟

طراحی سایت با وردپس، شامل مجموعه اقداماتی هست که منجر به ظهور فروشگاه آنلاین یا رزومه شرکت شما در دنیای اینترنت میگردد.
این اقدامات شامل: طراحی رابط کاربری (UI)، کد نویسی و پیاده سازی هسته سایت، خرید و هاست و دامنه، پیاده سازی ظاهر سایت و ... می باشد.

وبسایت یک کاتالوگ آنلاین از محصولات یا خدمات شماست، اگر فروشگاه آنلاین دارید وبسایت میتواند یک شعبه آنلاین از فروشگاه حضوری شما باشد و حجم گسترده ای از مشتریان را از سراسر ایران به سمت فروشگاه شما سراریز کند.

همچنین با پیاده سازی یک وبسایت و ورود به دنیای آنلاین میتوانید بدون دغدغه در تمام شهر های ایران یک شعبه داشته باشید، یک شعبه 24 ساعته و بدون هزینه های جاری مانند اجاره، حقوق و دستمزد و ...

پس با توجه به پیشرفت چشمگیر حضور شرکت ها و فروشگاه ها در دنیای آنلاین و طراحی سایت های اختصاصی برای معرفی محصولات و خدماتشان، حضور شما در این بستر ها دیگر سلیقه ای نیست، بلکه یک الزام و نیاز برای پیشرفت کسب و کار شماست

طراحی سایت  با وردپرس یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین انواع طراحی سایت است. وردپرس  امکانات فراوانی در اختیار کاربران قرارمیدهد تا به سرعت بتوانند وبسایت های حرفه ای و کاربر پسندی را طراحی کنند. تفاوتی ندارد شما وبسایت فروشگاهی نیاز دارید؟ یا شرکتی! یا حتی یک وبسایت برای بارگزاری رزومه شخصی خودتان، وردپرس تمام نیاز های شما رو به لطف افزونه های متعددی که وجود دارد رفع میکند.  در این مقاله، به بررسی مزایا و معایب طراحی وب‌سایت با وردپرس پرداخته و اینکه چرا این روش می‌تواند یک گزینه مناسب برای ایجاد یک حضور آنلاین موفق باشد.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

وب‌سایت‌های طراحی‌شده‌با وردپرس دارای امکانات فراوان و  ویژگی های  متنوعی هستند که به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی یک وب سایت  منحصر به فرد و با کیفیت برای کسب و کار خود داشته باشند. این امکانات و قالب‌ها از طریق پنل مدیریت وردپرس قابل دسترسی بوده و به راحتی قابل تنظیم می‌باشند.

سادگی استفاده و مدیریت وب‌سایت‌های طراحی‌شده‌با وردپرس یکی از مزایای اصلی این سیستم مدیریت محتواست. با وجود اینکه برای استفاده از وردپرس نیاز به دانش فنی عمیق نیست، اما این سیستم امکانات بسیاری را برای کاربران تازه‌کار و حرفه‌ای فراهم می‌کند. این امر به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی محتوای وب‌سایت خود را مدیریت کنند و اقدامات لازم برای بهینه‌سازی وب‌سایت را انجام دهند.

امکان اضافه کردن افزونه‌های متنوع به وب‌سایت‌های طراحی‌شده‌با وردپرس یکی از ویژگی‌های بارز این سیستم مدیریت محتواست. با نصب و استفاده از افزونه‌های مختلف، کاربران می‌توانند امکانات و قابلیت‌های وب‌سایت خود را گسترش داده و به راحتی نیازهای خاص خود را برطرف کنند. این افزونه‌ها می‌توانند از طریق بازار های آنلاین وردپرس مانند راست چین و ژاکت  یا از منابع معتبر دیگر در دسترس باشند.

طراحی سایت با وردپرس می‌تواند به بهبود سئو (Search Engine Optimization) وب‌سایت کمک کند. با استفاده از افزونه‌ها و قالب‌های بهینه‌شده‌برای موتورهای جستجو مانند قالب وردپرس سندباکس پلاس، ، سایت‌های طراحی‌شده‌با وردپرس می‌توانند رتبه بالاتری در نتایج جستجوی گوگل و دیگر موتورهای جستجو داشته باشند. این امر در بهتر دیده شدن سایت و جذب ترافیک بیشتر از مشتریان واقعیبه صاحبان کسب و کار  کمک می‌کند

پشتیبانی برای وب سایت های طراحی شده با وردپرس

از دیگر ویژگی‌های منحصر بفرد خدمات طراحی وب سایت در شرکت تونالیته می‌توان بهینه سازی سایت ، طراحی واکنش گرا و سرعت بالای بارگذاری در مقایسه با طراحی وب سایت‌ های انجام شده توسط دیگر رقبا را عنوان کرد که این امر موجب افزایش رتبه سایت شما می‌شود.

خدمات پشتیبانی سایت تونالیته، بنا به رسالت شرکت با هدف ارائه خدمات درجه یک و جلب کامل رضایت مشتریان، بطور شبانه‌روزی انجام می‌شود.

پشتیبانی مهم ترین رکن هر سایتی سایتی می باشد . کار سایت شما با طراحی تمام نمیشود بلکه نیاز به توسعه و ارتقای روزانه با توجه به نیاز های کسب و کار شما همیشه وجود خواهد داشت .

چرا برای طراحی سایت با وردپرس تونالیته را انتخاب کنیم ؟

  • جزو ۵ شرکت برتر طراحی سایت شیراز
  • طراحی وب سایت با وردپرس یا زبان برنامه نویسی PHP بنا بر نیاز مشتری
  • طراحی وب سایت ریسپانسیو – واکنش گرا – سازگار با دسکتاپ موبایل و تبلت
  • عدم نیاز به طراحی اپ موبایل جداگانه – اپلیکیشن موبایل – و کاهش قیمت تمام شده
  • برنامه نویسی و طراحی پورتال فول داینامیک و امکان بروزرسانی توسط مدیر سایت
  • ارایه پنل مدیریت آسان پورتال سایت بدون نیاز به دانش تخصصی
  • ارائه آموزش‌های لازم در قالب مستندات و آموزش حضوری به همراه تهیه فیلم آموزشی
  • کدنویسی سایت با استانداردهای طراحی وب و سئو جهت افزایش رتبه سایت در گوگل
  • استفاده از ایده‌های روز برای طراحی وب سایت خلاقانه
قالب اکو مناسب طراحی سایت های شخصی و رزومه ای
banner wind 1024x507 1

طراحی واکنش گرا (رسپانسیو) برای طراحی سایت با وردپرس

طراحی وب سایت ریسپانسیو از ویژگیهای منحصر بفرد تیم طراحی و توسعه وب‌ تونالیته می‌باشد. با توجه به گسترش روزافزون موبایل و افزایش بازدید کاربران وبسایت‌ها از طریق تلفن‌های همراه و تبلت، تمامی پروژه‌های طراحی وبسایت تونالیته به شکل طراحی سایت ریسپانسیو (Responsive Web Design) پیاده سازی و اجرا می‌شود.

در طراحی سایت واکنشگرا، نمایش وبسایت طراحی شده در همه دستگاه‌های کامپیوتری از جمله دسکتاپ٬ موبایل و تبلت متناسب با دستگاه بازدید کننده تغییر کرده و سایز و چینش صفحات وب سایت به شکل صحیح نمایش داده می شود.

در طراحی سایت ریسپانسیو نیازی به اسکرول افقی صفحات وب وجود ندارد و به این شکل استاندارد و کاربر پسند، دسترسی آسان توسط دستگاه‌های مختلف همواره رعایت می‌شود. علاوه بر این مزیت دیگر آن دسترسی آسان کاربران شبکه‌های اجتماعی به سایت شما بوده که موجب موفقیت استراتژی های بازاریابی آنلاین سایت‌ها می شود.

banner nolani 1024x507 1
banner farsهi 1024x507 1

مراحل خدمات طراحی سای با وردپرس در شیراز

عموما اغلب کارفرمایان در انتخاب بسته مناسب قیمتی برای کسب‌ و کارشان تردید دارند، به‌ همین‌ جهت تیم حرفه‌ای ما در کنار شماست تا با مشاوره‌‌ رایگان انتخاب نوع پلن طراحی را برای شما راحت‌ تر کند.

تونالیته با حدود ۱۰ سال سابقه در حوزه خدمات تخصصی وب، مجری طراحی وبسایت بسیاری از برندها و سازمان ها در شیراز و کل ایران بوده .

آنچه تونالیته را از دیگر شرکت‌ های طراحی وب متمایز می‌کند، تیم طراحی و برنامه‌نویسی حرفه‌ای و خلاق و دارای تجربه است که تمامی اصول و استاندارد های لازم از جمله رابط گرافیکی کاربر پسند و تجربه کاربری مناسب را در ایجاد یک سایت کاملا بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو را رعایت می‌کند.

مشاوره اولیه
در ابتدا در طی مشاوره با کارشناسان فروش تونالیته تمام آنچه که کارفرما از سایت خود انتظار دارد طرح می‌شود. در ادامه مشاوره فنی توسط کارشناسان یا مدیر طراح وبسایت انجام می‌شود.
تنظیم قرارداد
جزییات لازم جهت انتخاب راه حل مناسب و امکان‌سنجی طراحی سایت با وردپرس WordPress یا نیاز پروژه به طراحی وب با زیان برنامه نویسی PHP، بررسی می‌گردد. پس از رسیدن به طرحی منسجم از مدل وب سایت و نحوه اجرا، به جلسه پیش قرارداد با شرکت طراحی سایت تونالیته دعوت می‌شوید
تحویل پروژه
سپس در جلسه پیش قرارداد اطلاعات تکمیلی از جمله نوع کسب و کار، ماهیت سایت و هر آنچه از طراحی وب داینامیک پروژه انتظار می‌رود طرح شده و مورد بحث قرار می‌گیرد و پس از آن تمامی اطلاعات گردآوری شده و در قالب پیوست فنی برای تایید نهایی کارفرما ارسال می‌گردد. پس از تایید پیوست فنی، سفارش طراحی وب‌سایت رسما توسط شرکت تونالیته وارد فاز اجرایی می‌شود و اطلاعات لازم در اختیار تیم‌ اجرایی طراحی و توسعه قرار می‌گیرد و بر اساس امکانات مورد نیاز کارفرما پروژه پیاده‌سازی می‌شود.
خدمات پشتیبانی
طبق قرارداد منعقد شده پشتیبانی تونالیته از لحظه تحویل پروژه به شما شروع می شود و ۲۴ ساعت شبانه روز ۷ روز هفته در خدمت شما هستیم .
farsea 1024x504 1
mehranteb 1024x507 1
talfercash 1024x501 1
navadaro 1024x506 1