طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی لازمه موفقیت فروشگاه آنلاین کسب و کار شماست. مسلم است چنین نیاز را نمیتوان به هیچ وجه با استفاده از فروشگاه ساز های آنلاین تامین کرد، چرا که طراحی بصری وبسایت شما در طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، مطابق با نیاز و سلیقه شما و مشتری نهایی‌تان و با نیم نگاهی به فروشگاه های اینترنتی موفق بازار طراحی می شود و همچنین اصول افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته انجام می پذیرد. علاوه بر اینها در آینده پیاده سازی امکانات خاص در جهت رسیدن به فروش بیشتر با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی قابلیت توسعه بالاتری خواهد داشت.‎

طراحی سایت فروشگاهی در تونالیته با آخرین متدهای طراحی و در بالاترین سطح کیفیت با ساختاری قابل توسعه انجام می شود.
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مانند احداث شعبه جدیدی از فروشگاه شما می باشد. وب سایت فروشگاهی شما، محدودیت های مکانی و زمانی را برای مشتریان جهت خرید محصولات شما از بین می برد. در واقع با راه اندازی وب سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را به صورت ۲۴ ساعته ادامه دهید.

باتوجه به آمار بازدید سایت ها، امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت صورت می پذیرد و روز به روز بر این میزان افزوده می شود. پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت شما با این گونه دستگاه ها یک ضرورت است. راهکار ما برای این موضوع بجای صرف هزینه در اپلیکیشن موبایل ، طراحی سایت شرکتی واکنش گرا یا ریسپانسیو می باشد تا وب سایت های شرکتی به خوبی اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به طوری که پیمایش در سایت به آسانی صورت پذیرد و کاربر مجبور نباشد جهت مشاهده تمامی قسمت های سایت شما به طرفین صفحه رجوع کند. علاوه بر این یکی از موارد مهم رتبه بهتر سایت در بین موتورهای جستجو همین موضوع است.‎

سئو و بهینه سازی سایت فروشگاهی

لازمه هر کسب و کار دیده شدن توسط مشتری است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن وب سایت شما همین موتورهای جستجو هستند. پس اگر شما به دنبال بازاریابی آنلاین ، برندینگ و افزایش بازدید سایت و فروش کالا و محصولات و خدمات در سایت خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین بهینه سازی سئو تونایته، بهترین انتخاب شما است. در تمامی پروژه های طراحی سایت فروشگاهی انجام شده توسط تونالیته، آخرین روش های بهینه سازی فنی سئو مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین ما برای بهره از شبکه های اجتماعی میتوانیم به شما مشاوره و خدمات دهیم.

هاست پر سرعت با آپتایم بسیار بالا

همواره در دسترس بودن برای یک سایت نه به عنوان یک نیاز، که یک اصل اساسی برای هر وب سایت به شمار می رود. در کنار طراحی سایت فروشگاهی بطور اختصاصی، تنها یک هاست با کیفیت، با سرعت و آپ تایم بالا که از ویژگی های بارز خدمات شرکت طراحی سایت تونالیته هستند، می تواند در دسترس بودن به معنای واقعی را برای وبسایت مجموعه شما به ارمغان آورد. ارائه سرویس میزبانی کاملاً سازگار با وب سایت طراحی شده برای شما، از دیگر مزیت های طراحی وب سایت در تونالیته است.

پشتیبانی فنی مداوم برای سایت فروشگاهی

پشتیبانی فنی مداوم و بی وقفه طراحی سایت فروشگاهی انجام شده توسط تونایته و همچنین کلیه خدمات تونالیته همواره یکی از اصول پایه و شعارهای اصلی تونالیته بوده است. ما به ارتباط دائم و موثر با مشتری و پاسخگویی در قبال خدمات ارائه را وظیفه خود می دانیم و همواره به آن افتخار می کنیم. خدمات طراحی سایت شرکت با تونالیته شامل پشتیبانی اختصاصی خواهند بود تا همواره خاطر شما بابت به روز رسانی امکانات وب سایت آسوده باشد.

بالاترین امنیت در سایت های فروشگاهی

امنیت در هر مقوله ای باعث دلگرمی و آرامش خاطر می شود. ما نیز ضمن بهره گیری از دانش و تخصص خود در زمینه مدیریت سرور و استفاده از بهترین و امن ترین سیستم مدیریت محتوا، با بروز رسانی مرتب سیستم و انجام تنظیمات امنیتی سایت، ارائه سرویس میزبانی وب با کیفیت در سرورهای مجهز به سیستم تشخیص نفوذ IPS و همچنین تهیه نسخه پشتیبان به صورت دوره ای و منظم و یک نسخه پشنیبان در سرورهای مجزا و مانیتورینگ ۲۴ ساعته سرور، و با خرید SSL و نصب آن بر روی سایت آموزشگاه، بالاترین سطح امنیت را برای وب سایت طراحی شده تامین خواهد کرد.
  • سوالات متداول
قیمت طراحی سایت چطور محاسبه می‌شود؟

تمامی تعرفه ها بر اساس تعرفه استاندارد اعلام شده توسط نظام صنفی رایانه ای محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد. جهت بررسی بیشتر می‌توانید با مراجعه به سایت نظام صنفی رایانه ای کشور تعرفه رسمی را دانلود نموده و مطالعه فرمایید.

آیا سورس کد سایت در اختیار مشتری قرار می گیرد؟

بله سورس وبسایت به صورت کامل و قابل ادیت را در اختیار مشتری قرار می‌دهیم تا در آینده بتواند بدون نیاز به تونالیته وبسایت خود را توسعه دهد. تنها یک فایل در تمام بخش های سایت کد گذاری میگردد که هیچ تاثیری در توسعه های آینده شما ندارد.

آیا قرارداد به صورت رسمی و قانونی منعقد می‌گردد؟

بله قراردادها از طرف استودیو تونالیته به صورت رسمی و تابع قوانین کشور منعقد می‌گردد، شما می‌توانید به عنوان شخص حقیقی یا شرکت حقوقی با مجموعه توننالیته همکاری کنید.

امنیت وبسایت برای ما اهمیت دارد، این موضوع توسط تونالیته تضمین می‌شود؟

امنیت برای هر کسب و کار اینترنتی اهمیت بالایی دارد. امنیت سایت را می‌توان در سه سطح مورد ارزیابی قرار داد که عبارتند از: اطلاعات مدیریت، امنیت در کدنویسی و امنیت در سرور. قسمتی از پروژه که بر دوش تونالیته هست در بخش امنیت پشتیبانی می شود .

طراحی سایت شرکتی و شخصی را بر چه بستری انجام می‌دهید؟

وردپرس، قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست. انعطاف‌پذیری بالا و کاربری آسان وردپرس موجب می‌شود تا بهترین انتخاب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در زمان ورود به فضای وب باشد. طراحی وبسایت را بر بستر وردپرس انجام می‌دهیم ولی راه‌کارهای پیشنهادی ما به وردپرس محدود نمی‌شود. در صورتی‌که به دنبال کدنویسی اختصاصی هستید می‌توانید از خدمات تونالیته در حوزه طراحی رابط و تجربه کاربری بهره‌مند شوید.