هویت بصری اینستاگرام

این روزها اینستاگرام محبوبیت خاصی بین مردم علی‌الخصوص بازاریابان پیدا کرده است. زیرا توانسته به ابزاری برای توسعه کسب‌وکار تبدیل شود. برای این‌که در بین کاربران این شبکه اجتماعی افراد بیشتری را تشویق به دنبال کردن خود کنیم، نیاز استهویت بصری یک پارچه ای را برای صفحه اینستاگرام خود طراحی کنیم .

تمپلیت در پست‌های اینستاگرام همان قالب‌های آماده و ازپیش‌ ساخته ‌شده‌ ای هستند که برای تزیین و زیبایی پست‌ها بکار می روند. این قالب‌ها اغلب برای برندهایی که کسب و کار خاصی دارند قابل‌استفاده است و به پیج آنها رنگ و لعاب بیشتری می‌دهد و نمای ظاهری پیج را برای کاربران فریبنده و جذاب می‌کند.

تمپلیت ها، قالب‌هایی منسجم و یکدست هستند که به‌صورت یکسان در همه پست‌های اینستاگرام گنجانده می شوند.

harirabrisham3 1024x1024 1
harirabrisham2 1024x1024 1
اهمیت داشتن قالب اینستاگرام جذاب و خاص

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث می شود به این فکر کنیم که چگونه یک قالب اینستاگرام طراحی کنیم، این است که اگر کار تبلیغات و فروش انجام می‌دهید و بطور مثال شغلتان نمایش و فروش مبلمان، زیورآلات یا لوازم منزل است یا حتی اگر عکاس هستید و کارهای هنری‌تان را به نمایش می‌گذارید، حتما علاقمند هستید که در ذهن کاربران تان بمانید؛ و اسم شما، طرح برند شما و نمونه کارهای شما همیشه در خاطرشان بماند.

پس این‌که همیشه یک پیشینه ذهنی ایجاد کنید که یادآور شوید همان برند همیشگی اما با کارها و محصولات جدید هستید، بسیار برایتان به‌جهت اعتبار و محبوبیت کارآمد و مفید است. در صفحات اینستاگرام، اینکه پیجی با قالب و طرحی جالب و منسجم مرتبا به روز شود، همیشه در نگاه کاربران حرفه‌ای و جذاب بوده است.

سخن آخر

استفاده از تمپلیت‌های اینستاگرام نه تنها به زیبایی صفحه کمک می‌کند، بلکه باعث جذب بیشتر کاربر و در نتیجه، افزایش درآمد از اینستاگرام می‌شود. از آن جایی که این شبکه اجتماعی یک بستر مبتنی بر تصویر است، اضافه کردن جذابیت‌های بصری به استوری‌ها و پست‌ها می‌تواند به میزان زیادی بر تعامل کاربران با محتوای تولید شده تاثیرگذار باشد.

harirabrisham 1024x1024 1
  • سوالات متداول
قیمت طراحی سایت چطور محاسبه می‌شود؟

تمامی تعرفه ها بر اساس تعرفه استاندارد اعلام شده توسط نظام صنفی رایانه ای محاسبه و به مشتری اعلام می‌گردد. جهت بررسی بیشتر می‌توانید با مراجعه به سایت نظام صنفی رایانه ای کشور تعرفه رسمی را دانلود نموده و مطالعه فرمایید.

آیا سورس کد سایت در اختیار مشتری قرار می گیرد؟

بله سورس وبسایت به صورت کامل و قابل ادیت را در اختیار مشتری قرار می‌دهیم تا در آینده بتواند بدون نیاز به تونالیته وبسایت خود را توسعه دهد. تنها یک فایل در تمام بخش های سایت کد گذاری میگردد که هیچ تاثیری در توسعه های آینده شما ندارد.

آیا قرارداد به صورت رسمی و قانونی منعقد می‌گردد؟

بله قراردادها از طرف استودیو تونالیته به صورت رسمی و تابع قوانین کشور منعقد می‌گردد، شما می‌توانید به عنوان شخص حقیقی یا شرکت حقوقی با مجموعه توننالیته همکاری کنید.

امنیت وبسایت برای ما اهمیت دارد، این موضوع توسط تونالیته تضمین می‌شود؟

امنیت برای هر کسب و کار اینترنتی اهمیت بالایی دارد. امنیت سایت را می‌توان در سه سطح مورد ارزیابی قرار داد که عبارتند از: اطلاعات مدیریت، امنیت در کدنویسی و امنیت در سرور. قسمتی از پروژه که بر دوش تونالیته هست در بخش امنیت پشتیبانی می شود .

طراحی سایت شرکتی و شخصی را بر چه بستری انجام می‌دهید؟

وردپرس، قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست. انعطاف‌پذیری بالا و کاربری آسان وردپرس موجب می‌شود تا بهترین انتخاب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در زمان ورود به فضای وب باشد. طراحی وبسایت را بر بستر وردپرس انجام می‌دهیم ولی راه‌کارهای پیشنهادی ما به وردپرس محدود نمی‌شود. در صورتی‌که به دنبال کدنویسی اختصاصی هستید می‌توانید از خدمات تونالیته در حوزه طراحی رابط و تجربه کاربری بهره‌مند شوید.